środa, 24 lutego 2016

Idzie lato-zrób coś dla siebie!


Cześć kochani!
Większość z was po przeczytaniu tytułu pewnie wie o czym napiszę:) Tak, tak diety, ćwiczenia. Może w końcu teraz uda się być 'fit'. Pomyślcie, ile razy już próbowaliście walczyć o lepszą sylwetkę, o zdrowe żywienie. I w końcu wytrwaliście:) Znacie to uczucie? Tak, ja też nie:)


Zbliża się wiosna, w końcu ciepła pora roku. Słońce. Zieleń. Ptaki. Aż chce się żyć! Ale nadal nie wyglądamy tak jak chcemy. Więc czas się wziąć za siebie!

Od dłuższego czasu, po wielu nieudanych próbach zdrowego żywienia i ćwiczeniach fizycznych, chcę znowu podjąć to wyzwanie. Być może tym razem się uda:) 
Po dłuższej przerwie bez "moich" ćwiczeń znowu poczułam się źle. Głupio się czuje po zjedzeniu dzisiejszej pizzy. Może czas to zmienić? W końcu uczę się żywienia i jako przyszły technik trzeba coś z tym zrobić. 

Zamierzam zdrowo się odżywiać, bez diet, po prostu ZDROWO i ćwiczyć regularnie:) Oczywiście gdy odzyskam kuchnię (remont), więc na razie zostają treningi. Ktoś jest ze mną?:) 

Dzisiaj zrobiłam moje ulubione ćwiczenia, czyli mel B. Są krótkie i intensywne. Bardzo polecam, jeżeli ktoś nie lubi długich treningów. 
Oczywiście jest ich wiele więcej, te są moimi ulubieńcami.


Udało wam się osiągnąć jakiś sukces bycia 'fit'?:)


16 komentarzy:

  1. Super blog
    Pozdrawiam
    http://catchdreams16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musze wrócić na siłownię bo od kiedy zrobiłam sobie przerwę, to niesamowicie się rozleniwiłam.
    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja musze wrócić na siłownię bo od kiedy zrobiłam sobie przerwę, to niesamowicie się rozleniwiłam.
    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę dłuższe treningi :D I uwielbiam Chodakowską :D Ćwiczę od ponad 3-ch lat, więc pewien sukces już osiągnęłam :D Pozdrawiam :*

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powróciłam do ćwiczeń tydzień temu i mam nadzieję, że uda mi się wytrwać :)
    Życzę Ci powodzenia w postanowieniach i pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Super ćwiczenia. Chętnie spróbuję, bo przez tą zimę troszkę tłuszczyku się zebrało. ;D

    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejść w linki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. Ja mam teraz ferie i zaczęłam ćwiczyć :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również mam w planach powrót do ćwiczeń :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ćwiczę pośladki z Mel B, daje wycisk, uwielbiam ją! :)
    Powodzenia! Również zaczęłam życ zdrowo :)
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze zaczynam jakieś ćwiczenia, ale później trudno mi wytrwać do końca, Mel B ma bardzo fajny zestaw ćwiczeń :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. byam uzalezniona od slodyczy, juz mija tydzien bez cukru :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na mocnych postanowieniach się kończy ;) nie ćwiczyłam jeszcze z Mel.B a całkiem fajnie ten trening wygląda ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie moge sobie pozwolić na ćwiczenia bo zależy mi na przybraniu wagi :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masakra, zawsze mam tak, że chciałabym aby na przykład zacząć ćwiczyć itp. Ale oczywiście zapominam :( a szkoda :( Ale teraz zaraz będą święta także wtedy znajdę chwile czasu :)
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lato już jest, a ja nadal pracuje nad brzuchem i pupą :)

    OdpowiedzUsuń