środa, 6 maja 2015

#4 HAUL ZAKUPOWY

Witam was w środkowym dniu tygodnia.
Moja majówka własnie dzisiaj powinna się skończyć, lecz niestety choroba wygrała. Z powodu dużej ilości wolnego czasu, przygotowałam dla was haul zakupowy. Są to rzeczy, które kupiłam w ostatnim czasie. Ten haul nie będzie długi, ponieważ nie zdążyłam kupić wszystkiego co chciałam, więc resztę pokaże wam w innym poście:)

UBRANIA:


Koszulki, trochę krótsze. Idealne na lato, do spodenek z wyższym stanem lub spódniczki. 
Biały-C&A
Turkusowy-New Yorker


Krótkie spodenki z wyższym stanem, marmurkowe-C&A
Czarna, rozkloszowana spódniczka-C&A

KOSMETYKI:

Podkład RIMMEL-Rossmann
Kupiłam go pierwszy raz z powodu przeceny. Według mnie bardzo dobry, fajnie kryje, nie jest ciężki. Jest rzadkiej konsystencji.
Żel antybakteryjny-Bath&Body Works
Mój pierwszy zakup w tym sklepie. Zapach Wanilii, średnio mi się podoba. Gdy znowu będę w Warszawie, na pewno tam zajrzę.
Suchy szampon Batiste-Rossmann 
Szampon znany wśród vlogerek\blogerek. Zapach kwiatowy, najbardziej przypadł mi do gustu. Jeszcze go nie używałam :)

POWER BANK:

Ostatnio dość popularny. Jest to przenośna ładowarka. Kupiłam to głównie w celu podróży, szczególnie po rozładowanym telefonie w Wawie ;-;
power bank-Saturn

Jakie rzeczy ostatnio wam udało się kupić? 


T-shirt-House
Jegginsy- ?
Buty-Nike Rosherun
Bransoletka-h&m
Naszyjnik-pepco

35 komentarzy:

  1. ja również obserwuję. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym postem mi uświadomiłaś, że dawno nie byłam na zakupach :D
    Haha. Bardzo optymistycznie. Troszkę mi humor poprawiłaś ;)
    Pozdrawiam serdecznie, dodaje do obs, czekam na więcej.
    Zapraszam również do mnie: http://dlaczego-to-sie-stalo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Odwiedzę bloga:)

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję za obs ;)

      Usuń
  3. Ostatnio kupiłam buty i kurtkę
    obserwuje ♥
    http://migdalowemleko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ubrania, masz wyczucie stylu. :) Wszystko świetnie pasuje na lato. Podoba mi się twój blog :D Zajrzyj do mnie
    http://nietoperzowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez musze kupic sobie power bank :) I chyba wypróbuje ten suchy szampon :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy! Szczególnie koszulki. Power bank... Chyba muszę wypróbować. Ładne zdjęcie to na dole. ;* Świetną masz figurę, zazdroszczę siedemnastolatko. ;) Ostatnio zakupiłam sukienkę, buty i kilka drobiazgów, bo zbliża się komunia mojego brata.
    Obserwuję. ;***
    Buziaki,
    Jo H.
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, ze zakupy naprawdę udane :) Najbardziej do gustu przypadły mi spodenki i spódniczka *.* Mam nadzieję, ze rowniez wybiore się na zakupy i w końcu kupie coś nowego do szafy :)
    Obserwuję :D
    Pozdrawiam

    http://youcanbeglorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe zakupy jak na chorą dziewczynę :) Kiedy już przetestujesz ten suchy szampon, to wpadnę poczytać.
    blog bez napinki klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tylko przeziębiona, żeby ktoś nie zrozumiał tego źle ;)

      Usuń
  10. ja dawno nie byłam na zakupach, muszę się wybrać ;3
    +obserwuję :*
    Zajrzyj i weź udział w konkursie, a możesz wygrać post promujący na 4 blogach :D
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ogladać haule zakupowe,o musze kupić tą ładowarkę przydatna jest :)
    zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com
    ps. co powiesz na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo tą ładowarkę!
      Obserwuję :)

      Usuń
  12. Piękne spodenki !:)
    Mam ten puder, jest na prawdę dobry :*
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Też go lubię :*
      Również pozdrawiam

      Usuń
  13. fajne spodenki :>

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej.. tak czytam i myślę, że dawno nie byłam na żadnych zakupach ;c Bardzo ładne spodenki te dżinsowe :)
    http://littleworldanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna spódnica :v i te koszulki niczego sobie, zwłaszcza ta po prawej. Widać, że polowanie w sklepach udane c:
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji c:
    / zespol-dezorganizacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne spodenki :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tych marmurkowych spodenkach <3
    Zostaję na dłużej i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te spodenki z wysokim stanem :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widać, że zakupy mega udane :D ja ostatnio kupiłam kilka kosmetyków z rossmanna ;)
    Zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :3
    Zapraszam do mnie, nowy post o "FANCY" parze Nike - http://goo.gl/DWMo10 ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Super spódnica i spodenki! :D Co do pudru z Remmel.. Tez zakupilam go pierwszy raz z tydzien temu, zauwazylam, ze fajnie kryje.. Lecze po tym tygodnii zauwazylam, ze straaaaasznie wysusza sie na mojej twarzy odrazu przy nalozeniu.. Nawet jesli uzywam kremu i bazy pod makijaż, troszkę się zawiodłam jednak... ;)

    powodzenia i pozdrawiam :*
    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha jak ja dawno na zakupach nie byłam Xd
    Świetne spodenki bardzo trafiły w mój gust ;D

    http://natalii-blogg.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne spodenki *.* Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. that's so cool! Lovely blog. f4f? What do you think? Please let me know. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta biała koszulka jest świetna :) Ja sama ostatnio kupuje w croppie :D
    Co powiesz na wspólną obs?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post! Poklikasz w moim nowym poście i skomentujesz? Jeśli to zrobisz, poinformuj mnie o tym a zamian zaobserwuję Twojego bloga! Obiecuję :)))) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne są te ubrania, strasznie mi się podobają!
    bardzo mi się spodobał twój blog, obserwuję :)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń