niedziela, 3 maja 2015

#3 Warszawa

Cześć !
Dzisiaj przychodzę do was z notką o wyjeździe do mojego ulubionego miasta:) Byłam tam wczoraj (2 maja), głównie dla tego, że szłam na Finał Pucharu Polski. Do Warszawy mam niestety ponad 500km, ale naprawdę warto wysiedzieć te 6h w pociągu:) Miałam oczywiście mnóstwo planów co robić przez cały dzień, ale to miasto jest takie ogromne i "żywe", że połowy nie udało mi się zobaczyć. 



Każdy kibic Legii otrzymał do biletu koszulkę! 

                                                                                                        źródło: Internet

O 12 zaczął się Marsz kibiców Legii, spod Stadionu przy ulicy Łazienkowskiej 3. 

Mecz przebiegł bardzo dobrze, oczywiście z korzyścią dla nas:D Po tym wiedziałam już, że warto było tu przyjechać na takie widowisko.
 Po skończonym meczu, o 21 poszliśmy na Podzamcze zobaczyć nowo otwarte Fontanny ze światełkami. Możecie je zobaczyć w piątki i soboty o 21.
O 23:30 mieliśmy pociąg powrotny, więc resztę czasu spędziliśmy w centrum. 
Mimo zmęczenia, jestem bardzo zadowolona, że tam byłam, tym bardziej że kocham Warszawę!


Byliście na meczu? 
Mieszkacie w Warszawie?

3 komentarze:

  1. Ja niestety nie chodzę na mecze bo nie lubię piłki nożnej. Nigdy nie byłam w Warszawie bo jakoś nie miałam okazji ale w przyszłości chciałabym się tam wybrać .
    Podoba mi się pierwsze zdjęcie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam pilke nozna! Trenowalam ja przez 3 lata, zazdroszcze udzialu w meczu. Pytalas o wspolna obserwacje ja juz:)
    tinyluucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mieszkam w Warszawie i niezbyt interesuję się piłką nożną, ale uważam że to piękne miasto :)
    Fajny blog obserwuję
    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń