sobota, 25 kwietnia 2015

#2 Ulubieńcy kwietnia.

Witajcie :)
Kończy nam się kwiecień, pogoda coraz lepsza a już niedługo wszyscy będziemy smażyć się na plaży. W związku z kończącym się miesiącem, przygotowałam wam kilka moich kwietniowych ulubieńców. Są to rzeczy, które w tym czasie są dla mnie stanowczo na tak :) 

Peeling "Joanna" Truskawkowy
Od razu przykuł moją uwagę, ponieważ ma intensywny kolor. Zapach ma wręcz niesamowity, dostępne są również inne. Kosztuje coś około 5 zł, więc cena jest niewielka. Ma dobre działanie peelingujące.

Krem do rąk Johnson's body care

Dobrze nawilża, szczególnie jak ktoś często ma suche ręce (jak ja:D). Ładny zapach, po prostu kremu.

Nike Woman Extreme


 Ostatnio bardzo przekonałam się dezodorantów perfumowanych z nike. Zapach świetny, ale ile ludzi tyle gustów :)

Tonik ziaja ogórkowy


Pewnie każdy nie raz słyszał o tym toniku, mało kosztuje ale odświeżenie twarzy gwarantowane :)

Książki J.K.Rowling Harry Potter


W kwietniu zaczęłam czytać od początku przygody Harrego Pottera i są to teraz książki, które pochłaniam jak ciepłe bułeczki :)

Dirty Dancing
źródło: Wikipedia

Film na pewno każdemu znany, klasyk kina. Ostatnio postanowiłam odświeżyć pamięć i obejrzeć go ponownie. Jeżeli jeszcze go nie oglądaliście, to bardzo polecam :)

CO JEST WASZYMI KWIETNIOWYMI ULUBIEŃCAMI? :)



2 komentarze: